- Borde fota mer

image11Jag borde fota lite mer än jag gjort senaste tiden. Och inte bara sport! Nu när våren har dykt upp finns det mycket fina bilder man kan ta i naturen. I början när jag äntligen efter 3 veckors väntan fick lägga vantarna på min nya kamera fotade jag verkligen ALLT. Fotade t.om när jag hämtade Alexander från dagis och hem. Det var kul, men jag gillar inte att frysa så det har inte blivit så många vinterbilder. Bilderna från ett iskallt Jul-Liseberg var tillräckligt.
Flytten kommer ta upp det mesta av min tid närmaste månaderna så det blir nog svårt att klämma in någon seriös fotografering under den tiden. Får se till att fota mycket på när vi flyttar / flyttar in och dela med mig av!

Nu börjar snart fotbollsäsongen 08/09. Skall bli kul. Hoppas Änglarna kan göra om samma bedrift i år som de gjorde förra året. Jag var på guldmatchen på Ullevi. Helt fantastiskt. Öronbedövande sjungande och underbar stämning. Jag kom hem hes den kvällen kan jag säga.

Mitt brutna lillfinger läker, men det gör fortfarande rejält ont i vissa lägen. För att inte tala om att ta någon i hand som har ett fast handslag. Råkade ut för det idag. Kändes som hela fingret krossades. Aj. Jag har tappat räkningen för när mitt finger "officiellt" har läkt. Läkarna sa ca 12 veckor. Tror jag har 3 veckor kvar eller något sådant. Skall på återbesök i dagarna för kontroll. Hoppas de tycker det läkt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0