- Nostalgi!

Jag blev övertalad att gå med i Facebook efter mycket tjôt från min engelske vän Craig.  Jag har varit rätt skeptisk sedan jag hörde talas om sajten. Särskilt efter skriverierna i tidningar om att ens uppgifter inte var så skyddade som man hade trott från början. Nu tror jag ju inte på allt som tidningarna skriver, särskilt inte den nya "Se & Hör" tidningen aftonbladet som gör allt för en story ..

Måste erkänna att jag är positivt överraskad! Har hittat massor med gamla vänner, klasskamrater från förr m.m. Bland annat kan man gå med i diskussions grupper som den jag blev tipsad om; "Kärra - Born and raised". Det är över 300 medlemar som alla är födda och/eller uppväxta i Kärra. Dröjde inte länge innan man hittade både bilder och vänner från låg och mellanstadiet.

Här är några bilder jag hittade på mig själv i yngre dar. Se om du känner igen mig..


image26

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0