- Säsongen slut

Innebandysäsongen 2007/08 är över. Jag har lyckats med bedriften att inte ha spelat en enda officiell match i kärras färger på hela säsongen. Mest berodde detta på två saker: Mitt beslut att göra ett uppehåll på ca 2½ månad tills vi flyttat till Kärra för att undvika pendlandet. Och när jag väl kommit tillbaka, bröt fingret och tvingades vila sista 12 veckorna av säsongen. Nu när man äntligen börjar komma i fas i nya huset, med gångavstånd till träningshallen, känns det extra tungt att säsongen är över. Nu väntar ett sommaruppehåll fram till augusti / september någongång. Skall försöka komma ut och jogga när allt är iordning i huset. Min gode vän Kristian brukar springa lite varannan dag så vi skall slå våra påsar ihop.

Kommentarer
Postat av: ullen

Detta är inte den tävlingen, den fotosessionen kommer i vår, det blir förmodligen utebilder.

2008-03-19 @ 13:29:12
Postat av: Caroline

Hohoho.... Springa? DU? Varannan dag?
Jag tror på det när jag ser det! Jag önskar dig stort lycka till :) Puss

2008-03-19 @ 21:48:06
URL: http://ninnana.blogg.se
Postat av: David

Hehe gumman.. det sa du när jag bestämde mig för att börja fota också.. och blogga! :D

2008-03-20 @ 09:13:58
Postat av: Caroline

Ja, och jag kan inte påstå att kameran glöder...
Men bloggen är jag iofs lite imponerad av. Dock är det ju fortfarande lite "smekmånad" för dig o bloggen. Vi får se hur länge det varar :))

2008-03-20 @ 13:37:09
URL: http://ninnana.blogg.se
Postat av: David

Sant, kameran glöder inte direkt. Skyller på flytten! Hur lång är en smekmånad på en ny blogg? :O

2008-03-20 @ 13:44:54
Postat av: Karin

Kan inte låta bli att undra... Hur går det med springandet? Och bloggandet? Tack för igår!

2008-05-10 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0