- Inte bara packa

Oj, nu var det många dagar sedan jag skrev något. Har varit hemma sängliggandes större delen av veckan. Tisdag till torsdag för att vara mer exakt. Misstänkt influensa med feber pendlandes mellan 38-39 grader.

Idag, fredag. Tillbaka på jobbet. Känns bra! Gillar inte att vara hemma sjuk. Dels är det tråkigt att må dåligt, och ännu mer tråkigt att vara hemma ensam. Dagen på jobbet är kantad av telefonsamtal jag måste göra för att få till elavtal, sophämtning m.m till nya huset. Ja just ja, sen skall jag försöka JOBBA lite också.

Hänt sen senast:

# Jag och mitt korplag vann bowlingsmatchen igår med 16-0 trots lätt feber och första gången jag rörde på mig på tre dagar.

# Lyckades somna lite för gott på tåget imorse och vaknade på Göteborgs central av att en liten dam som satt innerst ville ut och putte på mig.

# Full storm idag, börjar nästan vänja sig

# Idag är det exakt en vecka kvar tills vi officiellt får nycklarna till huset

# Har i skrivandets stund fått 62 svar på min blocket annons för vårt gamla IKEA barbord med fyra stolar

Kommentarer
Postat av: Rikard #25

Nämen tjena dave!

Kul med alla kommentarer du lägger. Kul o få lite feedback! Har du också skaffat dig en blogg alltså! Stabilt!

Keep up the good work!

Du, hur lägger man in en youtube-länk sådär?

Vi hörs!

2008-02-22 @ 16:03:53
Postat av: David

Det är lite avancerat men jag mailar dig en instruktion inom kort!

2008-02-23 @ 12:06:32
Postat av: Ullen

VAd har du för kamera david?

2008-02-24 @ 15:37:18
Postat av: David

Nikon D80

2008-02-24 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0