- Fotodags igen

Denna vecka är ganska fullbokad. Men inte så mycket för att göra ordning hemma. Igår så var jag på årsmötet av samfälligheten. Att vi lyckades pricka in flyttet så perfekt att vi hann flytta in innan mötet hölls var en klockren undermedveten sak. Mötet hölls i bamba på Kärraskolan, där jag gick i skola / åt lunch på låg och mellanstadiet. Inte mycket hade förändrats. De hade t.om samma tavlor som när jag gick där. Ajajaj... 
De första formella sju punkterna gick vi igenom på 5 minuter. "Godkänner närvarande att mötet öppnas? JA" "Godkänner närvarande protokollet" blablabla... Det intressanta kom som brukligt inom ämnet "övrigt". Klassikern att boende ställer sina bilar på gästparkeringarna i veckor i sträck utan att flytta dom kom upp och diskuterades i ca 30 min, med heta känslor skall jag tillägga. Det kom fram att någon har haft sin bil AVSTÄLLD sedan i höstas på en gäsparkering vilket inte var populärt. Idiotiskt skulle jag vilja säga själv.
Kom hem och såg fram emot en vändning av Inter mot Liverpool i Champions League på TV. Stängde av efter 0-1.

Idag, onsdag, har jag tänkt att fotografera när Kärra IBK spelar näst sista matchen för säsongen. Jag vet att jag lovat fota lite annat än innebandy, men det har varit dåligt med fotografering överhuvudtaget på jättelänge nu så jag tar alla chanser jag får. Dessutom är det kul att ta del av den lilla innebandyn jag kommer i kontakt med efter att jag fick avsluta säsongen med mitt brutna finger.

image13


Bokat klippning hos Kärra Hårteam äntligen. Det var som om man aldrig flyttat från Kärra. Samma man svarade i telefon och det var som vanligt fullbokat. Fick en tid på måndag. Skall bli skönt att bli av med en halv peruk. Börjar få hockeyfrilla. Då vet man att det är dags att klippa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0