- Låt oss dansa

image23
Fredag. Dags för ännu ett avsnitt av Let's Dance. Är det bara jag som tycker det är mindre roligt att se på än förra säsongen? Jag vägrar tro att brist på orginal i tävlingen är orsaken. Jag tänker främst på förra säsongens Lasse Brandeby. Det verkar vara ett återkommande tema att det alltid är någon som är riktigt riktigt dålig iaf. I år får man väl utse "Uffe" till säsongens Brandeby. Men utöver det har det varit rätt tråkiga program. Det händer helt enkelt för lite oförutsägbara saker. Varför kan ingen svimma i direktsändning t.ex som i andra länders motsvarighet? Kanske låter elakt men ni förstår kanske hur jag menar. I brist på bättre kommer man ändå sitta och slötitta ikväll garanterat. Hoppas på något oväntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0